HTML

Autósok az agyatlan kerékpárosok ellen

Ne merészkedjen ki az útra az aki nem tud kerékpározni! Az igazi kerékpárosok jöhetnek, ha tudnak kultúráltan közlekedni. Beszéljük meg!

Friss topikok

  • exseven: Budapest, a 16 milliós metropolisz. (2010.11.03. 15:09) Offtopic: Critical Mass
  • soldat: Mert ha az autós mögül indul, akkor az előtte levők ráhúzzák a jobbrafordulásnál (Ezt hívják jobbh... (2010.03.23. 10:41) Mi bajom a biciklisekkel?
  • soldat: @bringas: Képtelen vok megérteni, hogy lehet lámpa nélkül tekerni. Én 4 különböző lámpátis használ... (2009.12.16. 18:48) Kivilágítatlan bringa
  • soldat: Én kerékpárosként abban reménykedek, hogy nem lesz általános a bringások és az autósok közötti fes... (2009.12.16. 18:46) Biciklis a zebrán

Linkblog

2008.05.05. 16:13 Tutanhamon

Biciklis a zebrán



Kanyarodok nagy ívben balra, egyszer csak a zebrán keresztülvág előttem egy biciklis. A semmiből jött elő. NEM SZABAD A ZEBRÁN BICIKLIZNI!!! Arra számít az ember, hogy gyalogosok jönnek, látom, ha le akar lépni a járdáról, meg tudom adni az elsőbbséget. Egy biciklistánál semmi esélyem. Majdnem elütöttem. (Nem a kép.) Én ijdetem meg jobban. A biciklis talán nem is értette meg, milyen közel állt az elütéshez. Valaki más valahol máshol elüti, ha így folytatja.

Ha bicikliutat keresztezek, az más, jó messzire széttekintek a bicikli várható sebességét figyelembevéve. Azért azt nem szeretem, de tudom mire számítsak.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://agyatlankerek.blog.hu/api/trackback/id/tr30455132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soldat 2009.12.16. 18:46:00

Én kerékpárosként abban reménykedek, hogy nem lesz általános a bringások és az autósok közötti feszültség szítása. Én mi9nden nap tekerek, és úgy látom, h sokat javult már ez a kapcsolat. Nekem személy szerint inkább gyalogosokkal van gondom, akik egyáltalán nemismerik a KRESZ-t, és nem értik, miért megyek a kerékpárúton.
süti beállítások módosítása